Christian Booklet

Søndag 28. april kl. 12.00:
Familiesøndag: Vårkonsert!
Auli og Eidskog
Soul Kids og Soul Children

Barnekirken-03.png
...alltid noe for barna - hver søndag

Gi gave?
Konto: 3000.31.17134      Vipps: 109335

Velkommen til oss

Alle våre gudstjenester på Auli er tilrettelagt for barnefamilier. Barnekirken har alderstilpasset opplegg for aldersgruppene 3-5 år, 1.-3. klasse, og 4. klasse og oppover. Har du yngre barn? Vi har tilbud til deg også: Gudstjenestene overføres direkte til storskjerm i kafeteriaen, det finnes eget lekerom for de aller minste, det finnes stellerom, og det blir også mulighet for å ta med seg kirkekaffen ned i lekerommene sammen med barnet ditt etter møtet.
Velkommen - til liten og stor!

Våre temaer:

Januar 2024: Profeti
Februar: Vær ikke bekymret
Mars: Frihet
April og Mai: Vekst
Juni: Den Hellige Ånd

​Betelkirken er tilknyttet Pinsebevegelsen i Norge.
Hveteåker
Menigheten vår, som på folkemunne bare blir kalt Betel, er et hjem for mange, og har vært det i over 100 år!
I løpet av alle disse årene har mange vært innom - enten på søndagsskolen, Juniorn, gudstjenestene, formiddagstreffene, strikkekafeene, Tweens, Tentro, ungdomsmøter og familiesøndager, juletrefester, basarer eller konserter - enten via familie, slekt, venner eller bekjente. Noen har kommet og noen har gått, og mange har blitt.
Du er hjertelig velkommen.