PÅSKELEIR 2023  ¤  31/3 til 5/4

Ungdomsarbeidene i Sentrumkirken Strømmen, Betelkirken Auli og Filadelfia Rælingen har nå gått sammen om å lage nok en fantastisk påskeleir. Leiren er for ungdommer fra 7. klasse og oppover.

Dette blir noen uforglemmelige dager på Storstua Røyken, som du neppe vil gå glipp av! Leiren byr på god undervisning, nye venner, gamle venner, Jesus og sånt, gruppesamtaler, seine kvelder, uteaktiviteter, og ikke minst så god mat at selv Gordon Ramsey blir sjalu!

Prisen inkluderer:

-Buss tur-retur med avreise fra Betel Auli eller Sentrumkirken Strømmen.

- Fire måltider daglig

- Ulike daglige aktiviteter.

En typisk dag på leir kan se slik ut: Frokost, morgensamling, dagens aktivitet (rebus, konkurranse, etc...), lunsj, fritid, middag, kveldssamling, kveldsmat, og fellesleker i peisestua.

Om du skulle ha noen flere spørsmål før påmelding, ta gjerne kontakt med oss.

~Prisen øker 1.februar (2450,-)  og 1.mars (2650,-)

20+

Er du over 20 år? Har vært med på påskeleir før, men føler deg for gammel i år? Du har kanskje hørt mye bra om påskeleiren, men rakk aldri å være med? Du tenker kanskje at du ikke kan være med fordi du har barn?

Fortvil ikke!

Vi har et opplegg for deg også! Påskeleir 20+. Det varer fra fredag 31. mars til søndag 2. april. så det skal være lett for deg/dere å bli med på det. Påmeldingen er åpne så ikke nøl med å melde deg på før prisen stiger! Det kommer til å bli et opplegg hvor det legges vekt på hvordan det er å være kristen etter man har sluttet på videregående og kanskje begynt i jobb eller studier. Kanskje til og med stiftet familie. Vi håper du blir med og bidrar med erfaringsutvekslinger og nettverksbygging slik at vi kan kickstarte et 20+ opplegg etter leir. Bli med oss å feire 10-års jubileum for påskeleir samarbeidet!

PÅMELDING

INFOSKRIV

HELSESKJEMA

Blir det for dyrt...?

Ikke alle familier har økonomi til utgiftene, og Betelkirken åpner for muligheten om å søke støtte fra Exalt på inntil kr. 1000. for den som har et reelt behov for økonomisk støtte.

Ps. Dette gjelder kun ungdommer som går på eller er tilknyttet Exalt i Betelkirken.

Skriv mail til: exalt@betelkirken.no

Påskeleir - en investering for livet!