Betelkirkens Juleforestilling

Igjen er tiden inne for å minnes de utrolige hendelsene, om Maria og Josefs lange reise, om vår frelser som ble født i en stall og om fattige gjetere som fikk himmelsk beskjed om det. Dere kjenner kanskje også til de tre vismennene fra Østen, de som kom reisende langveisfra for å gi sine gaver ved krybben i stallen i Betlehem. Men har dere hørt historien om den fjerde vismann, som også så stjernen på himmelen og dro av sted for å følge den?

Musikere, sangere, skuespillere, barnekor, blåseensemble og mange fler gir liv til denne vakre historien om vismannens lange vandring og den underlige veien han gikk for å finne frem. Betelkirken Auli fylles igjen når over hundre aktører foran og bak scenen er med i den storslåtte oppsetningen av årets juleforestilling; Den fjerde vismann.

Påmelding julelunch.

Påmeldingen er sendt! Velkommen

Praktisk Info

For at så mange som mulig skal få med seg Betelkirkens Juleforestilling har vi i år 2 forestillinger på en dag.

Søndag 1 desember

kl 14.00